Limburg Leads van start in Maastricht

Vanmiddag (woensdag) om 13.00 uur heeft Prins Constantijn van Oranje, start up ambassadeur bij Techleap, de tweede editie van Limburg Leads in het MECC in Maastricht geopend. Het tweedaagse B2B-event draait dit jaar rond circulair ondernemen, duurzaamheid, digitalisering, mobiliteit en talent en is dé plek waar toonaangevende sprekers, succesvolle ondernemers en potentiële investeerders elkaar ontmoeten. Nieuw dit jaar: de Start-Up Arena, een initiatief van LIOF (NL), LRM (B) & NRW.BANK (D) waar dertig start-ups uit Nederland, België en Duitsland hun businessidee kunnen pitchen voor een groot publiek. 

Start-ups uit drie landen presenteren zich

De vele start ups in de Euregio Maas-Rijn verbeelden de dynamiek in de regio. Tijdens Limburg Leads krijgen zij de mogelijkheid om te netwerken met experts, overheidsinstanties en succesvolle ondernemers. LIOF, NRW.BANK en LRM bevorderen met hun netwerk in Duitsland, Nederland en België specifiek de grensoverschrijdende samenwerking. Daarnaast worden veelbelovende start-ups actief geholpen bij het waarmaken van hun ideeën. De drie partners zijn vertegenwoordigd in de Start Up Arena, met in het middelpunt een pitching arena is. 30 start ups uit Nederland, België en Duitsland krijgen de kans om hun idee te presenteren aan een breed publiek van potentiële investeerders en andere zakenpartners en de volgende stap te zetten.

Meer informatie over het programma en aanmelding is te vinden op de website van Limburg Leads https://www.limburgleads.com/nl/